قيمت تلويزيون سوني 55x7500j سايز 55 اينچ، سيستم عامل اندرويد 10

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Samuel
14:2
سه شنبه 30 آذر 1400

معرفی تلویزیون 55 اینچ 4k سونی مدل 55x7500j

اما سونی در سال 2021 و در بهترین تلویزیون خود یعنیSONY BRAVIA XR 4K TV 85X9500jاین تکنولوژی را بهبود بخشید. سونی با استفاده ازفناوری X-Anti Reflectionتوانست از هر زاویه تصاویری بسیار درخشان و سریع را به نمایش بگذارد. این تکنولوژی از بازتاب نور در تلویزیون جلوگیری کرده و تصاویری کامل و با جزییات بسیار را از هر زاویه به ثبت خواهد رساند. سونی با استفاده از این فرایند قادر است، تصاویر را به‌صورت کامل و با جزییات بسیار زیاد از هر زاویه به نمایش بگذارد.

تلویزیون سونی 55x7500h

تخصصی شدن پخش صوت با توجه به مکان فرد، کمک کرده است تا کارایی دو فناوری XR Surround و دالبی در تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 55X7500J به صورت عالی ارتقاء یابد. یکی از برترین تکنولوژی های صوتی به کار برده شده در تلویزیون سونی 55X7500J فناوری عالی صدای چند گانه یا Multi-Audio است. یک فناوری خاص و سرگرم کننده که در کنار ارتقاء دادن صدای 2 کاناله در این تلویزیون، توانسته است کیفیت صدای نمایشی را به خوبی افزایش دهد. تلویزیون‌های قدیمی همیشه از روبه‌رو تصویری کامل را به نمایش می‌گذاشتند.

سونی فناوری Motion Flow XR را در تلویزوین X7500H قرار داده که بر پایه آن فریم های بیشتری در تصویر قرار می گیرد و نویز را به حداقل می رساند. اين تلويزيون داراي صفحه تخت و LED است و مي تواند رنگ هاي زيادي را با استفاده از فناوري TRILUMINOS توليد كرده و آنها را به خوبي نمايش دهد. از قابليت بالايي براي توليد تصاوير با كيفيت برخوردار است و مي تواند نهايت لذت تماشاي تلويزيون را براي كاربران فراهم آورد. به اين ترتيب ، كاربر مي تواند چندين رنگ را پيدا كند ، كه باعث افزايش كيفيت تصوير خروجي و افزايش شدت آن مي شود. همچنین دارای ریموت کنترل همه کاره است که دارای دکمه اختصاصی برای اجرای Google Assistant می باشد.

سوني X7500J داراي فناوري X-Reality Pro 4K است كه مي تواند تصاوير با نويز بالا را تشخيص داده و تقويت كند و مي تواند اين تصاوير را با وضوح 4K نمايش دهد. ریموت کنترل این محصول دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های نت فلیکس و یوتیوب می باشد. این دو شبکه یکی از محبوب ترین شبکه های پخش اینترنتی فیلم و ویدئو می باشند.

تلویزیون 55X7500J دارای ریموت کنترل همه کاره است که دارای دکمه ویژه ای برای اجرای Google Assistant می باشد. این ریموت کنترل همچنین این قابلیت را به کاربر می دهد تا سایر لوازم هوشمند خانگی خود را کنترل کند. این ریموت کنترل دارای میکروفون می باشد که به کاربر اجازه می دهد با استفاده از آن دستورات صوتی خود را اجرا کند. ریموت کنترل این محصول دارای دکمه های اختصاصی برای اجرا برنامه های نت فلیکس و یوتیوب نیز می باشد.

بدین ترتیب تلویزیون سونی 55X7500J از کیفیت صفحه نمایش خوبی برخوردار است و می تواند تصاویر با کیفیت بالا را تولید کرده و کاربر می تواند از این محصول استفاده کند. تلویزیون 55X7500J فقط از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار نیست، بلکه از سیستم صوتی نسبتا خوبی نیز برخوردار است. این تلویزیون دارای دو عدد بلندگوست که در مجموع توان 20 وات خروجی را دارا هستند. بلندگو های این تلویزیون در تقویت صداهایی با فرکانس پایین بسیار عالی عمل می کنند. همان طور که گفته شد این تلویزیون بیشتر برای مکان ها و اتاق های نشینمن کوچک توصیه می شود تا صدایی رسا و با کیفیت را در اختیار همگان قرار دهد.

کالای اصل میخرید

ارزانترين قيمت براي جديدترين و بهترين لوازم خانگي، مشاوره تخصصي، تضمين اصالت كالا، تحويل سريع، پرداخت در محل تحويل، ارائه گارانتي و امكان بازگشت كالا . این فروشگاه با داشتن شبکه وسیع توزیع و حضور کارشناسان خبره در زمینه مشاوره تخصصی خریدلوازم خانگی سعی بر آن دارد تا تجربه خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان بیاورد . بانه نما سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. داشتن این تلویزیون به سادگی برای شما ممکن شده است چون خرید اینترنتی شما تنها با یک تماس تلفنی صورت می گیرد و نیازی نیست برای داشتن تلویزیون 55X75J به شهر های دور و مرزی سفر کنید. فروشگاه بانه نما با ارسال مستقیم تلویزیون 55X7500J سونی از شهرهای بانه و گناوه و دریافت بهای تمام شده در حین تحویل تلویزیون، سبب شده است تا شما بدون استرس و نگرانی خرید خود را انجام دهید.

از این رو یکی از علل ارزانی کالاها، عدم پرداخت هزینه های گمرک و مالیات است. یک تلویزیون 50 اینچی روی یک میز قرار می گیرد که عرض آن 110 سانتی متر است ، اما یک تلویزیون 55 اینچ به میز 121 سانتی متری نیاز دارد. برای دانلود عکس و ویدئو، لایک، کامنت و دنبال کردن مطالب کابران ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در صورت اشکال فنی و خرابی کالا در صورتی که برعهده حامل نباشد وجه پرداختی مشتری بازگشت داده می شود. به دلیل نوسانات نرخ ارز برای قیمت دقیق تماس بگیرید در غیر اینصورت سفارش شما نادیده گرفته میشود.

سیستم عامل اندروید در تلویزیون 55x7500j

این برنامه‌ها سطح دسترسی کاربر را به نهایت خود خواهد رساند و قطعاً می‌تواند هر کاربری را کاملاً راضی خواهد کرد. همچنین Google Play بر روی تلویزیون نصب بوده و کاربر امکان نصب برنامه‌های متفاوت را خواهد داشت. همچنین امکان اتصال به گوشی و سایر لوازم دیجیتال نیز از طریق این تلویزیون میسر است. در سال های اخیر کمپانی ژاپنی سونی موفق شده است در تولید تلویزیون های با کیفیت از هر نظر، از حریفان خود پیشی بگیرد. این شرکت با ساخت تلویزیون هایی با دیزاین شیک و زیبا و قابلیت های منحصر به فرد، توانسته است در بازار جهانی جایگاه خود را تثبیت کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 58au7100 سایز 58 اینج اسمارت

اگر از زاویه‌ها به تلویزیون نگاه می‌کردید، تصاویری ضعیف و بی‌کیفیت را مشاهده می‌کردید. سونی در ایجاد تصاویری باکیفیت از هر زاویه درگذشته و حال نیز، موفق ظاهرشده و کاربر را کاملاً راضی کرده است. در سال 2020 نیز سونی با استفاده ازتکنولوژی X-Wide Angelتصاویری کامل از زاویه‌ها را ایجاد می‌کرد. سونی در ساخت جدیدترین تلویزیون 85 اینچ 85X9500J ازقابلیت XR Motion Clarityبهره گرفته است. در این فرایند سرعت رفرش تصویر به بالاترین حد خود رسیده و کاربر تصاویری دقیق و بسیار روان را مشاهده خواهد کرد. این قابلیت در تماشای برنامه‌های ورزشی سریع و همچنین بازی، بیشترین کارایی را از خود نشان خواهد داد.

اگرچه این پردازنده ضعیف تر از پردازنده های دیگر است ، اما به دلیل هزینه کم این تلویزیون بسیار موثر است. این تلویزیون فشرده 55X7500J سونی با قیمت مناسب عملکرد خوبی در رندر تصاویر دارد. با استفاده از فناوری های دیگر مانند TRILUMINOS و X-Reality Pro 4K ، این محصول دارای قابلیت های داخلی با کیفیت بالا و شفاف است. تلویزیون های سونی در سال 2021 از طراحی ساخت فوق العاده زیبایی برخوردارند و این ویژگی در انتخاب آنها توسط کاربران بسیار با اهمیت است. همچنین مجهز به دستیار صوتی گوگل است و کاربر می تواند از طریق این فناوری امکاناتی مانند جستجوی صوتی، تغییر کانال، تنظیم میزان بلندی صدا و اجرای برنامه ها را انجام دهد.

نمایندگی یخچال ، فروش کولر گازی ، نمایندگی ال جی فروش انواع لوازم برقی خانگی شامل تلویزیون در برند های معتبر از جمله سامسونگ ، ال جی و سونی فروش کولر گازی در برندهای مختلف گری ، میتسیوبیشی ، جنرال و ... سونی این اسپیکرها را به صورت جداگانه طراحی کرده است تا کیفیت صدای خوبی را ارائه دهد. این بلندگوها صدای بیس را به خوبی پخش می کنند و هنگام پخش صدای بیس از جزئیات و کیفیت صدا کاسته نمی شود. سونی در این محصول از فناوری های Dolby Atmos ، Dolby Audio و DTS HD استفاده کرده است که می تواند طول مدت صدا را افزایش داده و کیفیت صدای خروجی تلویزیون 55X7500J سونی را افزایش دهد. در تولید تلویزیون 55X7500J ، سونی شکل کوچکتر و نازک تری را روی دیوار قرار داد ، بنابراین از عبارت Narrow Bezel برای توصیف شکل آن استفاده شد ، که به معنی حاشیه بسیار نازک در اطراف تلویزیون است.


تعداد بازدید از این مطلب: 84
موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
بازدید : 84

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر را دز اینجا بخوانید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به به روز ترین خبرنامه تخصصی در حوزه تکنولوژی و کامپیوتر مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر